Rzuć palenie razem z nami!


Chcesz rzucić palenie papierosów, ale za każdym razem próba kończy się tak samo? Spróbuj zrobić to razem z nami!

Dlaczego papierosy szkodzą?

W dymie tytoniowym występuje pod postacią gazu lub cząsteczek ponad 4000 związków chemicznych. Badania empiryczne udowodniły, że ponad 40 czynników ma działanie rakotwórcze.

Dlaczego warto rzucić palenie?

Stopniowo zaczyna się odczuwać aromaty i smaki jedzenia, a nawet zmianę upodobań kulinarnych. Rozpoznaje się dawno zapomniane przyprawy, a kubki smakowe przesyłają coraz intensywniejsze doznania.

Co zmieni się w Twoim życiu?

Rzucenie palenia da Ci poczucie ogromnej satysfakcji!
Rezygnując z papierosów, już w ciągu pierwszego roku poczujesz się o kilka lat młodszy.

Martyna Kowalewska
Papierosy zaczęłam palić w wieku 17 lat. Po 8 latach ciężko było zrezygnować z tej przyjemności i nałogu. Dopiero za 5 razem udało mi się rzucić palenie na dobre. Korzystałam z pomocy specjalistów z PokonajNikotyne.pl oraz z tabletek wspomagających brak nikotyny w organizmie.

Dlaczego ludzie potrzebują pomocy podczas rzucania palenia?

Nikotyna, jak i inne substancje zawarte w tytoniu i w dymie tytoniowym powodują silne uzależnienie fizyczne i psychiczne. Na skutek łączenia się nikotyny z receptorami nikotynowymi, zwiększa się stężenie dopaminy w mózgu i dochodzi do chwilowej poprawy nastroju.

Ta chwilowa satysfakcja powoduje, że ludzie palący od wielu lat mają ogromne problemy z odstawieniem papierosów. Chęć odczucia radości płynącej z zaciągnięcia się dymem papierosowym jest często większa, niż chęć odstawienia nałogu.

Na stronie PokonajNikotyne.pl staramy się udowonić, że palenie papierosów jest nałogiem szkodliwym, który nie przynosi żadnych korzyści. Pomagamy naszym klientom i wspieramy ich w każdym etapie odstawienia papierosów.

Decydując się na współpracę z nami, możesz być pewny, że odstawisz papierosy prędzej niż Ci się wydaje. 

Jak szybko i skutecznie rzucić palenie?

  • stwórz listę powodów, dla których chcesz rzucić palenie
  • określ, kiedy masz największą ochotę na papierosy
  • wymyśl, czym możesz zastąpić papierosa w danej sytuacji
  • wyrzuć papierosy, zapalniczki i popielniczki,
  • wypróbuj nikotynową terapię zastępczą, czyli plastry tabletki lub gumy do żucia, które zawierają niewielką dawkę nikotyny i ułatwiają rozstanie z nałogiem,
  • uzyskaj wsparcie w rzucaniu palenia – uprzedź bliskich o swoich zamiarach i poproś, by wspierali Cię w tym trudnym czasie,
  • uprawiaj aktywność fizyczną 

Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej?

Nie bój się, napisz do nas maila!